Shop Mobile More Submit  Join Login
Stuck on Top by GypsyH Stuck on Top by GypsyH
Made with Mandelbulb 3D and PSP-X3

I think he is stuck! :lmao:
Add a Comment:
 
:iconlynxander:
Lynxander Featured By Owner Jun 19, 2011  Hobbyist Digital Artist
Seems the thing to be at that location! :icondangerplz:
Reply
:icongypsyh:
GypsyH Featured By Owner Jun 19, 2011  Hobbyist Digital Artist
:rofl: I knew you would say something!!! :lmao:
Reply
:iconjoe-maccer:
Joe-Maccer Featured By Owner Jun 15, 2011
I think so too, G.:D
Reply
:icongypsyh:
GypsyH Featured By Owner Jun 15, 2011  Hobbyist Digital Artist
:giggle:
Reply
:icon21citrouilles:
21citrouilles Featured By Owner Jun 14, 2011
:lol That's so fun! The texture of the mountain make it seem like a gigantic animal. Very creative. :D
Reply
:icongypsyh:
GypsyH Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
:giggle: I was in a playful mood with that one. Ha - Thanks!!
Reply
:iconactionjack52:
Actionjack52 Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
LOL Makes ya wonder how he got up there in the first place... :rofl: Very cool, I especially like the textures of the bigass rock! ;)
Reply
:iconactionjack52:
Actionjack52 Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
LOL! :hug:s
Reply
:icongypsyh:
GypsyH Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
Yeah that is a BIG boulder! Ha
Reply
:iconactionjack52:
Actionjack52 Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
;) =D
Reply
:iconwingsofdragons:
wingsofdragons Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Photographer
Ouch................maybe he will find a way off............
:iconwingsplz:
Reply
:icongypsyh:
GypsyH Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
I hope so! :giggle:
Reply
:iconwingsofdragons:
wingsofdragons Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Photographer
:nod:
Reply
:iconjazzilady:
jazzilady Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
How'd it get there? :lol:
Reply
:icongypsyh:
GypsyH Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
:iconconfusedplz: I think it came over the ridge on the right side? :lmao:
Reply
:iconilnanny:
ilnanny Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
the carriage on top of the world .....:D
your imagination and imagination is great and beautiful :hug:
Reply
:icongypsyh:
GypsyH Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
:hug: Thank you!!
Reply
:iconilnanny:
ilnanny Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
:love:
Reply
:iconartisticlicensenow:
ArtisticLicenseNow Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
awesome boulder with all the textures *decides not to go up there* :D
Reply
:icongypsyh:
GypsyH Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
:lmao:
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
Hehe! That's quite a precarious predicament! :omg: Nice work girl! :thumbsup:
Reply
:icongypsyh:
GypsyH Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
:hug: Thank you!
Reply
:iconkim-s-schultz:
Kim-S-Schultz Featured By Owner Jun 14, 2011
Brilliant!!
Reply
:icongypsyh:
GypsyH Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
:giggle: Thanks Kim!
Reply
:iconsailorss420:
SailorSS420 Featured By Owner Jun 14, 2011
Looks like it's all downhill from there. :-)
Reply
:icongypsyh:
GypsyH Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
Yeah it sure does! Ha
Reply
:iconaureliuscat:
AureliusCat Featured By Owner Jun 14, 2011
Nice ... I wonder how he got up there in the first place! :rofl:
Reply
:icongypsyh:
GypsyH Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
Ha ha ha -
Reply
:icongfx-micdi-designs:
gfx-micdi-designs Featured By Owner Jun 14, 2011  Professional Digital Artist
Amazingly DOne my Friend:clap:
Reply
:icongypsyh:
GypsyH Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
Thank you! :icondeathhugplz:
Reply
:icondainbramage1:
dainbramage1 Featured By Owner Jun 14, 2011
Excellent manipulation Gypsy! :D
Reply
:icongypsyh:
GypsyH Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
Thank you!!
Reply
:iconpatrick2011:
Patrick2011 Featured By Owner Jun 13, 2011
he seems safer to be stuck than rolling downhill :giggle: amazing texture my friend :glomp:
Reply
:icongypsyh:
GypsyH Featured By Owner Jun 13, 2011  Hobbyist Digital Artist
I changed the name to Stuck on Top :giggle:
Reply
:iconpatrick2011:
Patrick2011 Featured By Owner Jun 13, 2011
:noes::glomp::lol::dance:
Reply
:icongypsyh:
GypsyH Featured By Owner Jun 13, 2011  Hobbyist Digital Artist
:lmao: I wouldn't want to be stuck up there! Ha Thanks!
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Art Print
  • Canvas
  • Photo
  • Art Gifts
Download JPG 1920 × 1200




Details

Submitted on
June 13, 2011
Image Size
871 KB
Resolution
1920×1200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
518
Favourites
27 (who?)
Comments
36
Downloads
36
×